week 4

Maandag werd ik wakker met een migraineke … leuk is anders maar ik troostte me meteen met de gedachte dat ik niet moest gaan werken en ik nam een straffe dafa. Na de middag nam ik een eerste Migrainepil die even hielp, ik genoot een uurtje met mijn ogen dicht in de hangmat. ‘s Avonds nam ik een tweede en rustte wat in de zetel. Zo’n pillen helpen maar je krijgt er een klop van de hamer van, hitte opwellingen of zoals vandaag dat ik me ff gewoon slecht voelde.

En dinsdag voelde ik me gelukkig helemaal in orde zodat ik kon gaan werken. De kippetjes doen het goed, ze scharrelen vrolijk in hun megahok en blijven niet meer constant op één en dezelfde plek en ze schuilen als het regent. ‘s Avonds doen we ze slapen, we zetten ze in hun hok én deurtje dicht, ‘s morgens mogen ze weer vrij. Ze eten en drinken goed en maken al meerdere geluidjes, so far so good…Met de dood van onze eerste 2 konijntjes in het achterhoofd (4 jaar geleden) en de dood van mijn katertjes op minder dan een jaar tijd (broertjes die stierven aan leukemie) hou ik een beetje het hart vast …

Woensdag kregen mijn nagels een nieuw kleurtje : lavendel deze keer. En toen was het al donderdag en was het al “weekend” voor me. Beide klanten waren thuis dus werken én terwijl een klapke doen en bij de laatste klant kreeg ik een heleboel bloempotten mee naar huis !

Vrijdag admin bij mijn werkgever, een blitzbezoek aan den Aldi en aan de Standaard Boekhandel, inkopen bij Delhaize en broodjes kopen bij Bon Appétit. Na de middag kwam een vriendin langs die gisteren jarig was, we aten een stukje (stevige) chocoladetaart en praatten bij. Kane werd gedropt bij zijn vriendin om te overnachten want hij gaat morgen niet mee. Alle rommelmarkt stash zit in de caddy, we zijn helemaal klaar voor morgen !!! May the (weather)gods be with us 🙂

Leave a Reply

