week 3

Maandag en dinsdag sliepen we uit en genoot ik van mijn hangmat ! Zalig om ongestoord te kunnen doorlezen in een goed boek (het luchtige genre “Silber Het eerste boek der dromen” van Kerstin Gier, een YA) Maar ook het onkruid werd uitgedaan in mijn bloementuin en de klimop werd teruggesnoeid op het terras, deze laatste bezorgde me ‘s nachts een pijnlijke linkerschouder, ik moet goed opletten dat ik ze niet forceer want ze is duidelijk nog niet helemaal geheeld… Maandag morgen kwam het organiserend comité van de garageverkoop nogmaals samen.

Woensdag was het snikheet en trok ik met Kane naar Leuven naar de Flying Tigers om iets te kopen voor de komende barbecues. Iets doodsimpel (maar niet de gewone versie die uitgeput is in zowel den Action, den Aldi als den Delhaize). Ik zag het echt niet zitten om een kleed te passen want de stoom kwam zo al uit mijn oren 😉 Binnenkort moeten manlief en ik naar een trouwfeest (de ganse dag) en ik had graag een nieuw kleedje gehad maar ik twijfel eraan of dat gaat lukken want gericht gaan shoppen is op voorhand gesjareld zijn 🙂

Na de middag trok er een onweer door wat buiten wat gerommel en wat malse regen niets voorstelde. We trokken naar de Maritime om te dineren. Ik koos weer voor het duo van kroketten, manlief en Dean kozen de  hamburger en Kane ging voor het stoofvlees, allemaal al even geslaagd ! En nog een ijsje als dessert, het is congé en dan letten we niet op de lijn…

de berg groenten hoefde niet voor Dean

Ook ‘s nachts rommelde het, fameus deze keer met heel wat donder en bliksem en kletterende regen waar de boys gewoon doorheen sliepen ! Donderdag was er zon, een beetje regen en heel wat wind. Rond 16u had ik nogmaals vergadering i.v.m de garageverkoop, deze keer in een café. De promomachine draait op volle toeren, meer kan ik niet doen …

Vrijdag werden de laatste voorbereidingen gedaan om onze nieuwe wei bewoners te verwelkomen én we werden verwacht op een bbq bij vrienden vlakbij.  Zalig lekker !!!! En de kinderen amuseerden zich ook en het bleef lekker warm toen de zon weg was. Het goe leven kan toch simpel zijn !

 

 

 

Leave a Reply

