het zit er al op ons verblijf aan de Côte de la Painture !

Vorige week maandag begon onze schilder samen met zijn vader aan de schilderwerken op onze ganse benedenverdieping (behalve de berging). Kane keek zijn ogen uit en mocht mee assisteren (o.a. het afplakken van plinten). Tegen het eind van de dag was het plafond al voor 3/4 geschilderd en werden bijna alle oneffenheden aangepakt. Die dag lunchte ik voor de allereerste keer in mijn leven in mijn bed !!! (omdat de keuken onbeschikbaar was.)

het begin

Woensdag konden we ‘s avonds gaan smullen van bbq bij mijn broerke tgv bompa’s verjaardag

Heel de berging stak propvol en toen op donderdag het bureau onder handen genomen werd, stond de ganse living overhoop, een ramp voor iemand die niet tegen chaos/rommel kan (that’s me dus). Ik had een normale werkweek en was op toen ik op donderdag en vrijdag kasten afwaste en ramen poetste. Een ganse verdieping die een lenteschoonmaak krijgt, het was puffen en zuchten !

Vrijdag werden de allerlaatste flyers voor de garageverkoop gebust en lunchte ik met mijn boys bij de Maritime, mijn duo was megalekker, de lekkerste kroketten die ik ooit at, denk ik maar de kinderspaghetti van Kane was ondermaats. Dean’s krok was ok !

Het was een weekje afzien, sinds gister avond is alles af, ondertussen staat bijna alles weer op zijn plek, een nieuw tv meubel werd besteld bij Gero in Lier (daar trokken we zaterdag naartoe) en wandrekjes zijn in bestelling bij Maison du Monde.

Het eindresultaat is prachtig, het was niet evident om kleuren te kiezen en eens ze gekozen waren, was het bang afwachten of het ging matchen want op papier lijkt alles anders dan in realiteit (en lichtinval geeft nog andere resultaten) Maar manlief heeft dat goed gedaan, ik gaf een voorzetje en hij vervolledigde het plaatje !

grijze plafonds
oranje in the toilet met een lila plafond
appelblauwzeegroen of ist petrol ? op de overloop

Kane geniet de ganse week met volle teugen van de sportweek samen met zijn maat van in de buurt. Hij wordt opgehaald en afgezet, wat een luxe, dikke merci hiervoor !!! Dean organiseert een “gameweek” en kreeg volk over de vloer 😉

Het stof kroop tot boven (ook daar waren werkzaamheden) Vandaag poetste ik heel de bovenverdieping, morgen en donderdag werkendag ! Vrijdag platte rust …

One thought on “het zit er al op ons verblijf aan de Côte de la Painture !

  1. Dat zijn mooie kleuren. Allemaal! Hier zijn we aan ‘t wachten op de schilder voor onze gevels. Best spannend. Het zal er een pak moderner uitzien.

    Like

Leave a Reply

