doe de detox

Dr Ernst Detox doet zijn werk of kwam het vanzelf ? Wie zal het zeggen, feit is dat de transit weer helemaal in orde is en gelukkig maar !!! Het zal wat tijd in beslag nemen het hele hormonenzootje uit mijn lijf krijgen maar langzaam maar zeker is mijn motto !

Ondertussen is de hele beneden gestript, alle boekenplanken en keukenrekken zijn weg, écht weg want naar de kringwinkel dus ben ik op zoek naar iets nieuws (ook nog een nieuw tv meubel trouwens). Ik verander eens graag want het leven is te kort om saai te zijn ! Alle winkel tips zijn welkom, ik verwacht niet veel van mijn oproep want hoewel ik met zekerheid weet dat deze blog toch een aardig kransje vaste lezers heeft, is feedback een trieste zaak …

Klaar voor de schilder !

One thought on “doe de detox

Leave a Reply

