vakantie !

Ondanks het feit dat ik de hele vakantie mag gaan werken, zie ik het helemaal zitten omdat geen week dezelfde is. Ik zal maar enkele volledige werkweken hebben door de vakantiemodus van mijn klanten.

Na het mooie rapport van Kane afgelopen maandag was ook Dean’s rapport om in te kaderen (véél beter dan het mijne destijds). Hij had het hele jaar constante cijfers en da’s een goeie zaak volgens zijn klastitularis. Op naar het tweede jaar Techniek-Wetenschappen met optie Creatief Computeren.

Ondanks het mindere weer zijn we niet minder vrolijk, dankzij de juiste windrichting kunnen we voor het eerst sinds jaren nog eens meegenieten van Rock Werchter ! Veel plannen zijn er (nog) niet voor de vakantie maar da’s hip ! No pressure ! Kane is  ingeschreven voor de sportweek tijdens de tweede week van juli maar verder zijn ze beide heel de vakantie lekker thuis (met dank aan bonski die hen entertaint als ik werken ben). Manlief neemt verlof in augustus.

Niks moet, alles kan ! Een luxe tegenwoordig 🙂

Fijne vakantie beste lezers !

Leave a Reply

