operatie geannuleerd !!!

En dan merk je ineens dat de cyste aan je rechterpols verdwenen is en maak je de bedenking of een operatie nog nodig is ? Ik maakte vanmorgen online een afspraak bij de dokter direkt na mijn werk.

Gelukkig geen megadrukte door de Werchterse toestroom zodat ik netjes op tijd was. Mijn vermoeden werd bevestigd : ze is weg waarschijnlijk doordat ik 2 weken thuis ben gebleven en me rustig heb gehouden. Super nieuws vind ik dat want ik zag die operatie en de spalk etc. niet zitten ! En natuurlijk ook goed nieuws voor mijn klanten !

Tot daar het goede nieuws … ik zit aan dag 16 zonder pil. Ik ben gestopt (en dat minstens voor 3 maand) om uit te vissen of mijn migraine er mee samenhangt en ook om mijn bloed te laten testen en te weten te komen of ik al in de perimenopauze zit of niet. Ik wist dat ik één en ander kon verwachten maar momenteel voel ik me ellendig …

Opgeblazen tot en met, geconstipeerd, kortom het is een pretje -NOT- Nog iemand hier ervaring mee ??? Please laat iets van jullie horen, ik lees het graag !!! Het is absoluut normaal dat mijn lijf even tijd nodig heeft om terug op gang te komen na zoveel jaren hormonen (en de laatste jaren zonder stopweek)

Ik ben nu begonnen en zal doordoen, het kan alleen maar beteren, wie weet weeg ik op het einde van de rit minder !

een beterschaps kado van een klant vandaag !!! maar ze was superblij dat ik dan toch niet onder het mes moet !
Leave a Reply

