verlengd ziekteverlof

Maandag kwart over 2 bij de dokter kreeg ik de volgende keuze : oftewel een cortisonespuit in mijn schouder of een weekje erbij en andere ontstekingsremmers nemen 7 dagen na mekaar. Makkelijke keuze des te meer door de temperaturen van afgelopen dagen en ik wil geen cortisone in mijn lijf. De pijn is gelukkig al een stuk minder maar is nog niet helemaal verdwenen, het zou onverantwoord zijn om daarmee te gaan werken.

Ik kreeg al een mailtje terug van Dreamland, hij viel in mijn mailbox om 12u33 :

Beste Christine,

Bedankt voor jouw mail in verband met het gebruiken van deze rosse centjes voor de betaling van deze Nintendo switch console.

Ik begrijp dat dit geen aangename ervaring moet geweest zijn voor jou en jouw kinderen.

Deze mail werd doorgestuurd naar de zaakverantwoordelijke van onze Dreamland winkel van Leuven.

Hij zal dit verder opnemen met zijn ploeg en van zodra ik hierover meer info heb, zal ik jou hierover verder op de hoogte houden.

Met vriendelijke groeten,

Ines
Klantendienst Dreamland
dreamland@dreamland.be
02/363.56.56

Dat ze zo snel antwoorden is al positief. Om iets over zessen vandaag (dinsdag) kreeg ik de zaakverantwoordelijke aan de lijn, hele sympathieke kerel die vlak na ons telefoontje een mail stuurde :

Beste Stine

Zoals net telefonisch afgesproken, stuur ik jou hierbij mijn mailtje.

Om ons te verontschuldigen voor dit voorval, mag je een weekend naar keuze een springkasteel komen huren op onze kosten. Weten jullie welk weekend? Neem dan even contact op om te reserveren. Wanneer jullie het springkasteel dan komen afhalen, breng dan zeker deze mail even mee.

Hopelijk kan dit de ontgoocheling wat verzachten.

Nogmaals mijn excuses.

Mvg

Robin

Super toch !!! En, rosse centen moeten altijd worden aangenomen want je publiek zijn kinderen die soms lang gespaard hebben …dat dacht ik dus ook ! Die kerel aan de kassa zal geen tweede keer rosse centjes weigeren 😉

Zweten, zweten en nog eens zweten vooral dan langs mijn handen en voeten : net als katten 😉 Een mens zou dezer dagen zijn vel moeten kunnen uitritsen … Ik word meer en meer fan van de winter …

“13 reasons why” is erdoor gedraaid, zou moeten verplicht worden in elke middelbare school ! Elke week komt er een nieuwe Pretty Little Liars online net als Orphan Black, OITNB S5 is er ondertussen ook al door gedraaid, what’s next ?

Leave a Reply

