onverwacht een weekje thuis

Zondag onkruid verwijderd uit mijn bloementuin, zo van het heel hardnekkige soort, ik kreeg het niet weg manueel en moest het zelfs helemaal opgeven toen ik een fameuze pijnscheut voelde in mijn linkerschouder … No problemo dacht ik, eens goed slapen en het zou wel weg zijn want ik  had die pijn ooit nog gehad …

Maar maandag was de pijn niet weg en besloot ik de doktersafspraak die ik voor Dean gemaakt had in te palmen voor mezelf want met hem ging het een stuk beter dankzij de keelspray. Mijn dokter wist goed waar ze moest duwen en trekken om de diagnose te stellen : een ontstoken slijmbeurs (of bursa), ontstekingsremmers nemen en een weekje rust. Meteen alle klanten en mijn werkgever verwittigd. Lezen, Digi kijken en Netflixen staan dan ook de ganse week op het programma !

Dean is bezig aan zijn laatste lesweek van zijn eerste middelbaar ! Ongelooflijk snel gevlogen alhoewel hij zelf vindt van niet natuurlijk 😉

Leave a Reply

