Dean’s keelperikelen, Kane’s schoolfeest en Vaderdag

Dean werd zaterdag hoestend wakker, ik had het al gemerkt de avond tevoren dat hij weer “een droge keel” had… en dat net in het weekend en een week voor de examens starten…

Ik trok naar de annual book sale voor charity in Stonemanor en kwam terug met een goeie vangst (13 boeken) goed voor 23 cm en dus evenveel euro’s. Rond 13u werd mijn derde fitnesstoestel geleverd door Collishop, een crosstrainer deze keer, nu heb ik mijn eigen mini fitness ! Ik zal wel strak staan tegen mijn volgende verjaardag 😉 zodat ik eerst nog kan genieten van al die ijsjes en barbecues !!!

Na de middag ging het richting Tremelo voor Kane’s schoolfeest, hij mocht een DJ set verzorgen. Hij amuseerde zich enorm, da’s helemaal zijn ding ! Hun schoolfeest is veel leuker dan dat wat we al jaren gewoon waren : individuele optredens van zang en dans, springkastelen, pakjes vissen, bouwen, moestuinieren etc.

DJ Kane was in da house !

Nadien reed manlief door met Dean naar de wachtpost in Leuven kwestie van de boel niet te laten verergeren …  Keelsprayen en eens goed rusten waren de boodschap, een virus dat zich op zijn keel gezet heeft, da’s duidelijk Dean’s achillespees die keel ! En hij mag meteen 2 dagen thuis blijven van school …maar dat gaat hij niet doen want hij heeft morgen GT mondeling Frans, eer hij thuisblijft, moet hij al halfdood zijn, net zijn moeder 😉

Zondag was vaderdag, Kane had een mooie placemat in mekaar geknutseld !

Leave a Reply

