eindelijk regen/buitengesloten

Afgelopen vrijdag regende het eindelijk eens even goed door : broodnodig voor bloemen, planten en groenten in de tuin ! Ik reed eerst naar Zeb, keek eens voor een kleedje maar vond niks (heb wel niet heel nauwkeurig gezocht !). Wat ik wel scoorde was een girlfriend jeans (maatje 30 jeuj) van Hilfiger aan halve prijs (nog 65 euro) en de comfy sweater van Sapph van de collectie van Karen Damen met daarop (Better an oops than a what if) eveneens aan halve prijs ! Daar word ik blij van van zo’n onverwachte superkoopjes die keilekker zitten !

Daarna richting bieb mijn boeken in de box kieperen, Colruyt een bestellingske voor bonneke afhalen en voorraad zakdoekjes, pasta en Miracoli macaroni én koekjes inslaan. Een Vaderdag snoepje gekocht bij de Kadotheek  en eindelijk nog eens bij KBC binnen gesprongen om de uittreksels af te printen (‘t was nodig want bijna 50 stuks !) Final stop : Delhaize.

Toen ik vertrok om Dean af te halen van school (hij had ‘s morgens een lift gekregen maar zij nam de bus naar huis) liep er ineens een kleine hond voor mijn wiel … de handtas hond van de buren … Ik kon ze makkelijk pakken en leverde ze af aan de buren die hun hond geeneens gemankeerd hadden … Vorige week hun konijn …

Toen beide kids thuis waren van school maakten we mijn auto leeg (alle drank stak er nog in en met 3 was dat supersnel gedaan). Voor die éne keer dat ik de sleutel niet op de deur steek … Ze was toegevlogen, daar stonden we dus met onzen drank aan de deur… en de schuifdeur was ook toe … Kane naar bonneke gelopen (zij heeft een sleutel) maar ze was niet thuis. Bompa haar opgebeld en na een tijdje kwam ze aangereden met de sleutel !

Het weer was gelukkig dik in orde tegen dat de tennisles begon ! Het kriebelt om ook terug te tennissen, misschien volgend jaar !

 

Leave a Reply

