over Kane’s buikpijn en (tijdelijk) gezelschap voor Bliksem

Toen ik vanmorgen naar Bliksem keek twijfelde ik even aan wat ik zag, ik vroeg aan Dean om te bevestigen wat ik zag en idd. ook hij zag 2 konijnen … Het konijn van de buren dat al enkele keren ontsnapte, zat effectief bij Bliksem in zijn hok … En ze amuseerden zich, zochten constant mekaars gezelschap op en Bliksem kon eindelijk eens zijn mannelijke driften botvieren op een levend wezen i.p.v op zijn speeltunnel ! Ik had altijd gedacht dat hij heel agressief zou reageren op gezelschap maar het tegendeel werd nu bewezen (wat het zou geven met een mannelijk exemplaar weten we nog niet).

De buren waren niet thuis dus wachtten we tot ze dat wel waren om haar terug te brengen, zij zullen hoogst waarschijnlijk binnen een aantal weken enkele konijntjes rijker zijn 🙂

Manlief trok vanmorgen met onze jongste naar de wachtdienst voor huisartsen in Leuven. Hij klaagt sinds woensdagavond geregeld over buikpijn en met het verleden van mijn broer in het achterhoofd (appendicitis) vond ik het een wijze move om bij de dokter langs te gaan en dat werd ook daar bevestigd. Het wijst niet op appendix problemen, er wordt eerder gedacht aan gas in de darmen of een infektie, hij mag Buscopan slikken tegen de pijn en als de pijn weerkeert best naar Spoed trekken, duimen dat de pijn vandaag wegblijft dus, so far so good !

Vers en Gezond leverde kort na de middag deze vitaminen :

een flesje sap, een witte kool, asperges, tomaten en kersttomaten, aardappelen, wortelen en een chinese kool, de rest kregen we erbij

En we gingen kijken naar onze toekomstige wei bewoners, binnen een 6 tal weken zullen we ze kunnen verwelkomen..

2 thoughts on “over Kane’s buikpijn en (tijdelijk) gezelschap voor Bliksem

Leave a Reply

