Shopping Queens

Ik heb genoten van dat programma op Vijf tv afgelopen weken. (van dinsdat t.e.m vrijdag). Ik nam ze op en keek er naar tijdens het weekend, allemaal achter mekaar en vaak zappend. Het speelde zich af in Leuven wat het extra leuk maakte. Het concept : 4 fashionistas moeten ieder om beurt in 3u tijd een hele outfit bij mekaar shoppen met 300 euro budget en hun haar en make up laten doen. Ze moeten mekaar punten geven en krijgen ook een score van Jani K.

Het was met zijn momenten hilarisch : jonge meisjes met meer dan 1 designer it bag, dames die goed gesponserd werden door mama en papa, een imagostyliste die er zelf niet uitzag en ook de opgespoten lippen en tieten waren aanwezig. Shoppen met een opgelegd thema : voor een eerste date, om aan de schoolpoort te gaan staan, om naar het strand te gaan en om naar een polowedstrijd te gaan kijken. Jammer dat het al afgelopen is. Moest er een tweede reeks komen, zou ik me durven inschrijven. Ik ben niet shopverslaafd maar vind van mezelf dat ik “trends” altijd voor ben, ik draag al jaren ripped jeans en sneakers en droeg 7 jaar geleden al rode schoenen) Ik draag wat ik zelf mooi vind en ben absoluut geen modeslaaf !!! De hoofdprijs zie ik wel zitten : een overnachting met diner voor 2 in Amsterdam, je rijdt er zelf naartoe in een Fiat 500 die je ff mag lenen én op de koop toe nog 500 euro cash (shoppingbudget) !

Leave a Reply

