klein dipke

Aan het eind van afgelopen weekend had ik een klein dipke … ik wist nl. hoeveel ik woog … Ik eet 3 weken terug chocolade en ik weeg 3 kilo meer … Sinds maandag de knop weer omgedraaid : geen chocolade meer, geen koeken, veel drinken en 3x sporten. En dat worp al z’n vruchten af : 500 gram minder, niet megaveel wel perfekt normaal gewichtsverlies én het belangrijkst ik voel me ook terug beter. Alles of niks, het zal niks zijn zoals ik al lang vermoedde …

En dat gevoel werd alleen sterker na mijn shoppinguitje van vanmorgen : ik trok richting paskamer in de C&A, de JBC en de Zeb en ik pas nog steeds in een M dus waar maak ik me druk over, als ik zo eens rondkijk dan lopen er velen rond met mijn “probleemzone” (een dikke pens/maag). Maar ik kan me er niet bij neerleggen en doe er alles aan om ze terug te laten krimpen !

Ik kocht een kaki vest/bloes bij ZEB aan halve prijs !!! en ook nog een ring. En bij Veritas 3 paar oorbellen (die winkel is er heel erg op vooruitgegaan de laatste jaren) en profiteerde van de 20% aktie voor Moederdag.

Leave a Reply

