Fun Friday and Saturday !

Vrijdag praatte ik bij met een vriendin die een hels jaar achter de rug heeft. We gingen samen lunchen in Tremelo bij Miel van Kest (ik at, jawel een duo kaas en garnaalkroket waar ik geen fotoko van trok) en liepen terwijl langs de winkels, bij Bobo scoorde ik een paar coole sneakers voor een wel heel klein prijsje (mid season sales). Er staat daar wel één en ander te huur, bepaalde zaken zijn geen lang leven beschoren … Terwijl sprong ik binnen in ‘t Klein Genot voor broodjes voor ‘s avonds. (vriendelijk en keilekkere broodjes !)

Ik zou dat meer moeten doen met vriendinnen eigenlijk, zo een dagje me time !

Zaterdag namen Kane en Dean deel aan het Mario Kart tornooi voor de Switch in Dreamland. Ze waren ingeschreven voor de sessie van 13u, er waren 6 deelnemers (8 was het maximum). Uiteindelijk speelden Dean en Kane de finale tegen mekaar !

ronde 2 tegen Obe

ronde 1 tegen Cas
finale tegen Kane
Kane zijn laatste aanwinsten dankzij de 2+1 actie van Nerf, betaald met zijn gespaarde centen
de oorkonde !
Leave a Reply

