deur gebariccadeerd

Leuk thuiskomen woensdag middag : 4 dozen aan de deur ! Esprit (ondertussen al volledig retour, waren allemaal foute kleedjes), Mamzel (communiekadokes), Sasha (een paar coole sandalen voor mij die passen !) en H&M (een cargobroek voor Kane die ook een bermuda is en een cargo bermuda voor Dean en zwart witte donsdeken overtrekken en 2 gastendoekjes, H&M Home is zalig !)

Wat een schitterende timing dat die alle 4 tegelijk geleverd werden ! Ondertussen is Esprit al retour, haalde ik in de bieb het boek dat Dean moet lezen voor zijn examen NL, deden we inkopen bij KV (een nieuwe Oral B tandenborstel voor Dean) en kocht ik bloemen op de markt (zo van die zwarte !)

Gisteren werd de doos van Marley Spoon geleverd rond kwart over 7.

zoete aardappel met kippendrumstick en een slaatje met rozijn, wortel, appel en venkel
One thought on “deur gebariccadeerd

  1. Dat moet inderdaad een super leuke thuiskomst geweest zijn 🙂

    Zoete aardappel.. tegenwoordig lees ik er heel veel over, maar ik heb het nog geen enkele keer gedurfd om het te kopen.

    Like

Leave a Reply

