Paasvakantie – week 1

Maandag kwam Kane’s beste maat en diens broer spelen. De oudsteN amuseerden zich met Minecraft, de jongsten leefden zich buiten uit met hamer en boormachine ! En ik kon ff bijpraten met de mama.

De PowerPlate (laten) maken kost meer dan een tweedehandse. We surften al wat rond en er zijn er veel te vinden maar ik heb geen zin om er één te kopen die al 10 jaar oud is. Ik wil wel een andere maar ze moet niet teveel kosten …want de schilderwerken kosten geld én er moet een nieuw zwembad komen en een nieuwe kast in de living.

Dinsdag sliep ik uit samen met de boys want ik moest niet gaan werken (klant in congé). Ik ging samen met Kane naar de kringwinkel om iets binnen te brengen en eens rond te neuzen. Daarna stapten we ff den Delhaize binnen om groenten te kopen voor vanavond en ik ging ook op zoek naar enkele nieuwe producten die me extra pluspunten zouden geven maar ofwel trokken ze op niks ofwel waren ze niet voorradig of niet te vinden. Da’s altijd hetzelfde scenario … Ik genoot van enkele “Continuum” afleveringen op Netflix.

Tijdens de nacht van dinsdag op woensdag werd ik wakker van de migraine, ik besloot naar beneden te gaan en mijn nieuwe medicijn in te nemen. Na een 20 minuten voelde ik het wegtrekken, oef !!! Want woensdag was werkendag. Na de middag voelde ik me slaperig en kroop ik in bed waarschijnlijk een side effect van die pillen. ‘s Avonds nam ik nog een dosis en kroop ik vroeg in bed.

Op donderdag slikte ik nog 2 Dafalgans. En toen was de werkweek ten einde !

Vrijdag was ik weer helemaal de oude ! We trokken samen naar den Action én AH waar we “moestuintjes” kregen.

Leave a Reply

