#40dagenbloggen

 

Wat maakt jouw favoriete magazine jouw favoriete magazine? Ben je er op
geabonneerd of loop je er altijd voor naar de winkel ?

Ik heb een abo op Libelle en Goed Gevoel. Libelle is het enige boekje dat ik helemaal uitlees en waar ik geregeld vanalles uitscheur (recepten, vakantiebestemmingen, logies, leuke uitstapjes, etc). Het is het enige boekje dat écht zijn geld waard is want laat ons eerlijk zijn, die boekskes zijn niet meer goedkoop tegenwoordig hé !

Maar ze zijn één van mijn “guilty pleasures” dus zal ik ze altijd blijven lezen !

Leave a Reply

