kapotte PP …

Dean overleefde zijn allereerste vastenvoettocht (nog 5 te gaan !) met Don Bosco, afgelopen vrijdag wandelden zij zo maar ff 20 kilometer !!! Gelukkig dat de bussen staakten zodat één van zijn maten moest afgehaald worden na afloop met de auto zodat hij kon meerijden (en de fiets achteraan de auto).

2 mooie rapporten kregen we van de jongens. Kane haalde schitterende resultaten en ook Dean’s rapport is om in te kaderen. Nu is het 2 weken genieten.

Zaterdag haalden Kane en ik een kleerkast uit mekaar die in de master bedroom stond. Een kolfje naar zijn hand ! Kane met zijn boormachine(s) en schroevendraaier en op het laatst met een hamer. Ze werd meteen naar het containerpark gebracht (kostte ons 3 euro maar goed vanaf !)

Op de plek van die kast, komt de zwarte wandkast die nu beneden staat waar de tv opstaat. Ze is té bombastisch en al wat afgeleefd maar helemaal kwijt wou ik ze niet want ze is wel heel praktisch (er kan wel wat in !) vandaar dat ze naar boven verhuist. Meteen ook praktischer voor de schilder zo moet hij niet rond een kast schilderen (want dat was het plan omdat die in de muur vast zit). Er komt uiteraard een nieuwe in de plaats. Want waar moet een mens met al zijn gerief naartoe 😉

‘s Morgens was ik samen met bonski naar Rijmenam gereden naar Niki’s Bakery waar ik m’n bestelling ophaalde. (granola cookies, kaneelkoekjes en een rode vruchten crumble taart, allemaal super yummie !!!)

Het was een regenachtige dag, ideaal om even bij Horta mijn gratis potgrond af te halen dankzij Libelle.

En toen ik de PP aanzette, zag ik meteen dat er shit aan de knikker was want het display lichtte niet op … Ze is kapot en manlief haalde ze uit mekaar. Afwachten hoe dat afloopt … gelukkig heb ik mijn hometrainer nog !!!

Vrijdag haalde ik mijn Deauty doosje af op de Post (past perfect in de bus hoor…)

een rozig doosje
de binnenbekleding was wat kersterig …
Teleurstellende inhoud deze keer …

3 Full size producten maar ik kan er niks mee doen want ik gebruik geen gezichtsreinigers en van Dove word ik helemaal niet vrolijk. Ik geef ze nog één kans, als ik het volgende maand weer pover vind, zeg ik mijn abo af (en ga ik mss voor een andere box).

Zondag mocht Dean naar één van zijn besties na de middag. En we rondden het weekend af met afhaalchinees.

Leave a Reply

