#40dagenbloggen

Wat was je favoriete muziekgroep toen je vijftien was? Luister je nu af en toe nog naar hun albums?

15 dat was in 1985, toen dweepte ik met U2, ik had indertijd zo’n 3 albums van hen “War”, “Boy” en een live album. Maar ik hoorde ook de Simple Minds keigraag. En verder de Top 30 op de radio, het was pas daarna dat ik in mijn new wave periode terecht kwam en albums kocht van The Neon Judgement en Front 242.

Ik heb al mijn LP’s nog maar kan ze momenteel niet beluisteren wegens geen platendraaier, misschien toch maar eens werk van maken !

Leave a Reply

