#40dagenbloggen

Wat was je grootste “fuck, ik moet hier zo snel mogelijk weg zien te komen”-moment van je leven? Vertel eens een spannend verhaal !

Da’s een makkelijke !

Het was een zonnige voormiddag in het jaar 2000, , ik zat achter mijn bureau in Diegem en had net telefoon gehad van mijn toenmalige baas. Hij was pas nieuw en we dachten allemaal dat het weer zo iemand ging zijn die dacht dat hij het warm water had uitgevonden … want hij was een ingenieurke …

Er kwam een collega langs en we roddelden wat. Toen de collega weg was kwam mijn toenmalige baas mijn bureau binnen en hij zei “Vandenhoudt, in het vervolg als je roddelt over mij, zorg er dan tenminste voor dat je telefoon goed afligt !!!!!”  Man, man, man, dat was het enige moment in mijn leven dat ik wenste dat de grond onder mij verdween en dat ik zou verzwolgen worden …

Die toenmalige baas ? Daar ben ik nu bijna 14 jaar mee getrouwd !

2 thoughts on “#40dagenbloggen

Leave a Reply

