#40dagenbloggen

Is er iets waar jouw bloed begint van te koken ? Waar word jij echt woest van ?

Vooral van verkeershooligans ! Vorige week schrok ik toen er ineens een scooter in mijn gat hing met daarop een jong manneke in een zone waar je 50 mag en er verscheidene keren voorrang van rechts is, vertragen hielp niet, mijn venster open trekken en hem eens goed zijn vet geven, ging niet. Had ik onverwachts moeten remmen was het bye bye Yaris geweest. Dan kook ik hé !!! Bumperklevers dus !

One thought on “#40dagenbloggen

Leave a Reply

