Over mollen en muesli

Eline is de mol en ik wist het vanaf aflevering 1, ik voorspelde eveneens de winnaar en de laatste 4 afvallers. Hoog tijd om me eens met de Lotto of Euromillions bezig te houden ? Moet wel mega zalig zijn om mol te mogen spelen maar het zou niks voor mij zijn want acteren kan ik niet. Als ik iemand niet moet hebben, kan ik geen komedie spelen, what you see is what you get !

Ik bestelde bij mymuesli.com omdat ik er al positieve dingen over las én omdat ik een gratis Paasgeschenk kreeg.

stevige doos
3 kokers, de onderste is gratis
3 smaken

Biologisch en met een pak minder suikers dat is mooi, ik proefde al heel even enkele vlokjes en fruit van de rechtse en idd. ik proefde geen suiker !!! Ik hou jullie op de hoogte !

 

Leave a Reply

