#40dagenbloggen

Hoe denk je eigenlijk zelf over je lichaam? Positief? Negatief? Zou je ooit een medische ingreep overwegen om er iets cosmetisch aan te veranderen?

Momenteel ben ik vrij content met mijn lijf. Het is gezond en laat ons heel eerlijk wezen da’s het allerbelangrijkst. Ja er zijn nog enkele vetrolletjes die ik graag weg wil maar die zijn in het verleden veel erger geweest (ik heb 90 kg gewogen !) en daar wordt constant aan gewerkt. Als ik mijn huidige eetpatroon de rest van mijn leven kan aanhouden zal het getal op de weegschaal aanvaardbaar blijven. Maar dat getal alleen vertelt niet alles. Ik heb het geluk om goed “geproportioneerd” te zijn : ik  heb borsten, een buikje én billen maar er steekt (gelukkig) niks uit 🙂 en ik ben vooral blij dat ik een taille heb !

Na 2 zwangerschappen ziet dat lijf er van mij helemaal niet slecht uit ! Op het einde van de eerste zwangerschap verschenen er zelfs 3 getallen op de weegschaal …. Mijn vel heeft dat goed verteerd want striemen zijn er zo goed als niet !

in de linkse stak Dean, toen ik zwanger werd van Kane was ik een pak lichter

Cosmetisch iets veranderen ? Vorig jaar liet ik mijn blauwe kringen onder mijn ogen behandelen door inspuitingen met fillers en daar was ik best tevreden over. Ik zeg niet pertinent nee. Wanneer je echt doodongelukkig bent en het kan verholpen worden …Maar een mens moet niet overdrijven en als het niet echt nodig is …

Leave a Reply

