#40dagenbloggen

Wat is volgens jou een onmisbaar item in het huishouden?

Een keukenprinses ben ik niet, moet ook niet want ik heb een keukenprins in huis 😉 dus het antwoord is al zeker geen keukenrobot 😉

Een stofzuiger ! Niet dat ik hier elke dag maniakaal stofzuig maar toch geregeld wat ook normaal is met 2 kinderen in huis (en een donkere vloer !). Nu denken jullie misschien dat ik een poetsfreak ben, wel het tegengestelde is waar. Sinds ik met poetsen mijn centen verdien, is mijn poetsregime thuis er serieus op achteruit gegaan ! Op zondagavond wordt er uitgebreid gestofzuigd én gedweild and that’s it !

Leave a Reply

