#40dagenbloggen

Is er iets waarvan je al heel lang droomt om te doen? Zo ja, wat en waarom heb je het nog altijd niet gedaan? Wat houdt je tegen?

Al sinds mijn veertigste verjaardag denk ik er aan om naar New York te gaan tijdens de Kerstperiode.  Londen heb ik ondertussen meermaals gezien/bekeken/gedaan.  In 2020 moet het gebeuren als kado voor mijn vijftigste verjaardag !  Met alles erop en eraan, ik wil niet inboeten op kwaliteit dus een meer dan degelijk hotel op een toplocatie, tel daarbij nog vliegtuigtickets én ik wil een aanzienlijk spending budget en één en ander zien/doen ter plekke dus het kostenplaatje komt boven de 10.000 euro voor ons vier. De kinderen zullen dan 13 en 16 zijn ! Ik spaar om dit te kunnen verwezenlijken.

Ter plaatse wil ik een rondleiding krijgen van Patrick Van Roosendaal, de Belgische New Yorker om zo NY nog beter te leren kennen.  Da’s ook al niet gratis 😉 Maar dat komt wel goed, ik heb nog even 🙂

Leave a Reply

