weekend

Zaterdag werd er geslapen tot 9u. Er werd gestudeerd want volgende week starten de Paasexamens, ook Kane heeft de ganse week rekentoetsen. Manlief liep er wat pips bij, snotteren en hoesten en wat keelpijn. Frietjes van de frituur sloten onze zaterdag smaakvol af.

een bijzonder lange friet in het bakje

Ook zondag werd er uitgeslapen en gestudeerd en ik deed mee aan de wedstrijd van VT Wonen “Win je voorjaarshuis t.w.v 10.000 euro”. Ik begon er er met volle goesting aan : een lijst aanleggen in de webshop vol spullen die samen 10.000 euro kosten. Het was niet makkelijk en ging tergend langzaam tot ik er een Dutch tub bijvoegde in het rood, toen had ik ineens 2000 euro teveel bij mekaar geshopt en moest ik beginnen schrappen en toen werd het moeilijk. Gelukkig nam manlief over om in minder dan een kwartier te eindigen op exact 10.000 euro !!!! Riskeren is kans, ik zou al blij zijn met één van hun kadobonnen. Terwijl heb ik wel een perfect idee van hun aanbod gekregen en dat valt best mee ook wat de prijzen betreft !

Leave a Reply

