weekoverzichtje

Dinsdag avond hadden we oudercontact van Kane. Niks dan lof, hij zou zelfs voorsprong hebben op klasgenoten wat taal/spelling betreft en ook met rekenen heeft hij rasse sprongen gemaakt ! Wat meteen onze vrees een beetje bevestigde maar we werden gerust gesteld, Kane blijft daar tot het einde van zijn lagere school carrière en wordt niet terug gestuurd naar de vorige school.  Er kan altijd verschoven worden naar een ander groepje dat op zijn niveau zit. Hun methodes van aanleren zijn blijkbaar veel efficiënter dan die op de “normale” scholen wat bij mij serieuze vraagtekens oproept bij de traditionele manier van aanleren. Er zal nog veel (moeten) veranderen de komende jaren denk ik dan !

Woensdag kwam de maat van Kane spelen en zijn grote broer kwam mee om te Minecraften met Dean. Ze amuseerden zich buiten want het weer was schitterend ! De namiddag vloog voorbij en de poffertjes met ijs smaakten (ik hield het bij ijs).

Donderdag was ik moe na mijn werk. Niet doodmoe maar toch …

Ondertussen een aantal dagen Rupatal aan het nemen en ik merk duidelijk beterschap, niet meer gans de dag een zakdoek moeten nemen !

Leave a Reply

