#40dagenbloggen

Waarvoor in je leven kus je nog iedere dag uw twee pollekes ? (Waarvoor ben je extreem dankbaar met andere woorden)

Heel corny I know maar mijn 2 jongens en mijn man. Twee jongens die van in den beginne goeie slapers zijn en vooral gezond ! Ik betrap mezelf er toch geregeld op dat ik zoiets heb van “wauw, die 2 zijn al zo groot geworden, dat hebben we toch maar mooi voor mekaar gekregen !”En mijne sjoe, daar heb ik lang op gewacht (we leerden mekaar kennen het jaar dat ik dertig werd). Tevoren heb ik wat rare watertjes doorzwommen en veel tijd verspild maar ik ben er vast van overtuigd dat “everything happens for a reason” : je moet bepaalde dingen meemaken om in je latere leven mooie dingen mee te maken …

Leave a Reply

