#40dagenbloggen

Waarom ben je ooit beginnen bloggen en waarom blog je nu nog altijd?

Mijn allereerste blogpost verscheen ergens in december 2005. We hadden besloten dat we voor een brusje gingen voor Dean en dat hele proces wou ik van me afschrijven. Mijn blog is een dagboek en gaat over mezelf, mijn kinderen en mijn man. Elke jaargang wordt afgedrukt en in een map gestoken zodat ik het kan raadplegen 😉

Op mijn dertiende begon ik met een dagboek bij te houden, het was zo’n typisch boekje met een slot … Jaren later werden het doodgewone A4 Atoma schriften die ik volpende. Mijn laatste dateert van 1998, zo jammer dat ik toen gestopt ben … onbegrijpelijk eigenlijk dat ik het jaar 2000 niet  “beschreven” heb want toen werd ik 30 … Daarom dat ik blij ben dat ik begonnen ben met bloggen.

Leave a Reply

