Laat de zon maar schijnen !!!

voor

Zaterdag voor de middag werd de nieuwe Luxaflex geplaatst ! Nu is het helemaal afgesloten en zal het een pak minder warm zijn als de zon schijnt ! En ook geen zonnestralen meer op het tv toestel.

‘s Avonds gingen we op restaurant en deden we een “Beekveldje” geïnspireerd door een vriendin waar ik afgelopen week een klapke mee deed die vertelde over de lekkere hamburger die ze er at. We gingen ook voor de “hamburger deluxe”.  Voor het bedrag dat we spendeerden, aten we in Duitsland 2x bij een Italiaan …. België is toch wel een duur land… maar 3 euro voor een klein glas Pepsi Max is toch wel wat bij de haren getrokken of niet ?

Zondag ruimde ik ons terras op en plantte enkele boompjes, ook een kleine kerstboom kreeg een definitieve plaats, er werd ook wat onkruid verwijderd en Kane deed een superjob door onze oprit wat te voorzien van extra steentjes.

De zon deed deugd, spijtig dat ik momenteel geen hangmat meer heb, die smeet ik weg vorig jaar omdat ze doorgescheurd was. Het metalen frame heb ik nog, ik moet enkel de hangmat kopen !

Er werd stevig gepokémond want de komende weekends moet er gestudeerd worden voor de Paasexamens.

Leave a Reply

