geen tekorten !

Donderdag avond was het hoofd bijna helemaal terug in orde en was ik niet doodmoe na het werk.

Vrijdag had ik afspraak bij de dokter om bloed te trekken, ik kreeg specifieke migraine medicatie voorgeschreven om uit te proberen en 2 kilo bijkomen vond hij niet raar aangezien ik ondertussen na 5 dagen “normaal” eten alweer 1.7 kg kwijt was. Hij vond me niet te dik, tja moddervet ben ik niet (meer) maar het kan nog beter en daar ga ik nog steeds voor, langzaam maar zeker. Ik voel me heel goed met het 5:2 verhaal !

Benieuwd of mijn “snotteren” allergisch verklaard kan worden, zou kunnen, het wordt de moment en ik had er ooit last van. Toen we in onze nieuwbouw introkken was ik er ineens vanaf, tevoren slikte ik Rupatal voor het slapen gaan voor mijn huismijt/stofallergie. En of ik bepaalde tekorten heb die kunnen aangevuld worden met supplementen.

Rond kwart voor 5 verscheen het verslag van het labo in mijn mailbox zodat ik iets na vijven kon bellen naar de dokter want zo’n verslag daar maak je als leek niks van ! Alles in orde, geen tekorten, bloedcellen ok, lever, nieren en schildklier in orde, 1 opmerking : te hoge cholesterol maar da’s erfelijk daar mag ik eens één of ander preparaat voor nemen als ik nog eens langs ga. Ook geen allergie !!! Jeuj, ik voel me nu toch ietsje meer op mijn gemak !

Rond half 7 kreeg ik nog een verslagje van het labo ivm allergieën, hier stond een + bij Dermat. pteronyssinus wat na onderzoek huismijt is, denk ik, zou ik terug prijs hebben ? Te vroeg victorie gekraaid ? Maandag nog maar eens naar de dokter bellen om te vragen of het normaal is dat mijn waarde 10x zo hoog is als de normale toegestane waarde … Ben alvast begonnen met Rupatal slikken.

‘s Avonds kwam er telefoon van de Luxaflex leverancier of hij morgen de plaatsing mocht komen doen (fotokes volgen). ach ja dan maar hé, had nog graag mijn venster gepoetst gekregen en had daar bijna een maand geleden mails voor verstuurd naar 2 glazenwassers uit de buurt waarop ik geen antwoord kreeg (die zelfstandigen van tegenwoordig moeten tegen mij ni beginnen klagen want die krijgen een ferm antwoord !) dus zal ik dat stuk venster maar zelf poetsen (met behulp van een heel lange ladder …) (merci sjoe om deze gevaarlijke klus gedaan te hebben !)

‘s Avonds ging ik met een vriendin te voet naar een shopparty : een boetiek die al zijn kleren verhuisde naar een woonkamer. Er stonden maar 2 rekken en wat er op hing, was teleurstellend, smaken verschillen gelukkig maar jammer genoeg zat er niks tussen naar mijn meug ! Misschien dat ik zelf iets organiseer binnenkort …

 

Leave a Reply

