#40dagenbloggen

Is er iets waarvan je al heel lang droomt om te doen? Zo ja, wat en waarom heb je het nog altijd niet gedaan? Wat houdt je tegen?

Ik ben jaloers op roman schrijvers, elke dag schrijven aan een boek en daar je geld mee verdienen !

Ik zou het eerder in het luchtigere genre zoeken, een goeie chick lit waarvan lezers achteraf een goed gevoel overhouden. Lijkt me echt te gek om dat te kunnen. Ooit werd me voorspeld dat ik een roman zou schrijven…. Het zal nog niet voor direct zijn. Schrijven is één ding, goed schrijven is nog iets anders en aan een boek begin je niet zomaar : je hebt een verhaal nodig, uitgediepte personages, een achtergrond, een verhaal en daar gaat heel wat opzoekwerk aan vooraf.

Ooit misschien …

One thought on “#40dagenbloggen

Leave a Reply

