#40dagenbloggen

Hoe en wanneer realiseerde je dat je ouder aan het worden bent? En hoe ga je daarmee om, met dat ouder worden en de vergankelijkheid van het leven?

Vrij recent eigenlijk : sinds november draag ik een leesbril en da’s toch ff een moment waarop je beseft dat je geen 20 meer bent. Enkele uren slaap zijn ook niet meer voldoende om de volgende dag vrolijk door te komen. Spierpijntjes wanneer je dingen doet die je niet meer gewend bent, pijnlijke “upper thighs” na een wandeling bvb. 😉

En dan het eventuele perimenopauze verhaal …

Maar ik prijs me gelukkig met mijn goeie genen, ik zie er een stuk jonger uit dan mijn ware leeftijd ! En ook geestelijk voel ik me een stuk jonger.

Leave a Reply

