#40dagenbloggen

Welk klein gebaar wordt doorgaans onderschat ?

Ik kwam bovenstaand logo afgelopen dagen meermaals tegen op blogs die ik volg en mijn nieuwsgierigheid werd gewekt. Zij startte die project op. Je krijgt een hele lijst met mogelijke blogonderwerpen. Er werd gestart op 1 maart dus ik heb wat in te halen !!!  Dit is mijn eerste “40 dagen bloggen post”

Een klein gebaar ? Da’s een makkelijke : goeiendag zeggen, zo simpel en zo snel gedaan en je tovert er een glimlach mee op de mensen hun gezicht ! Maar blijkbaar een hele opgave voor velen onder ons 🙂

Leave a Reply

