Winter Wonderland – woensdag 1/3/2017

Vannacht was er nog een laag bijgekomen en het sneeuwde bijna de ganse dag. Manlief vertrok vroeg naar de Feldberg om te skieën terwijl de kids en ik naar onze privé piste trokken voor slee en bouwpret !

2017-03-01-10-44-04
piste selfie

2017-03-01-10-50-44

dsc_2012
een goeie laag ideaal om goed te kunnen glijden !
dsc_2014
en oneindig te blijven bouwen
dsc_2015
even genieten van de sneeuw, “sneeuwen” ipv “zonnen” 😉
dsc_2016
bouw werk
dsc_2025
eindresultaat

Tegen de middag was iedereen weer thuis en zoals elke woensdag maakte ik ook vandaag macaroni voor de kids (ik had alles meegebracht van thuis !). Daarna reden we naar de Penny, een supermarkt waar ik graag naar toe ga, ik kocht er meteen mijn jaarlijkse voorraad papieren zakdoekjes en Kneipp badschuim (rood en ruikt lekker en kost een pak minder dan bij ons, meteen getest in ons bad). Het leven is hier een pak goedkoper …

Winter wonderland, we worden het niet beu, ik zou urenlang gewoon kunnen staren naar besneeuwde dennen … Mijn mannen trokken weer naar onze privé piste terwijl ik genoot ven mijn boek en de sneeuw die uit de lucht viel 🙂

2017-03-01-16-45-21
wreed accident … of toch niet ? Gewoon Kane’s neus die bloedde, valt wel meer voor !
Leave a Reply

