op zoek naar een zwembroek

Op maandag deed ik lekker niks, Netflixen, lezen en bijpraten met R. die even binnenwipte vlak voor de middag, altijd leuk ! De enige zware inspanning die ik deed was mijn maandagse 45′ fietssessie.

Toen ik dinsdag aan het werk was, schoot me ineens te binnen dat Dean geen zwembroek meer heeft en da’s een probleem voor volgende week …. Hij moest na school naar een klasgenoot voor een groepsopdracht, (er moest een PowerPoint presentatie gemaakt worden) Even wachten tot Kane thuiskwam en we konden vertrekken. Na een uur mocht ik hem weer ophalen.

Zwembroeken zijn nog niet te vinden in de winkel, ik belde naar C&A waar ze me dat bevestigden, online wel maar de levertijd is 3-5 dagen en dat wou ik niet riskeren. Zalando’s aanbod vond ik maar niks en dat van Bol.com ook niet en Collishop heeft dat jammer genoeg niet in het aanbod. Uiteindelijk bestelde ik één bij H&M, die leveren snel, hopelijk nu ook ! Ondertussen haalde ik alle reistassen al boven. We weten wat doen dezer dagen !

Leave a Reply

