spring (cleaning) is in the air

Vrijdag werd de eerste Kallax rek in mekaar gestoken. Zaterdag volgde de tweede. (Deze zouden normaal geplaatst geweest zijn tijdens de Kerstvakantie ware het niet dat manlief zichzelf een hernia bezorgde) Ik mestte Bliksem zijn hok uit, het kon meteen drogen in de eerste lentezon. Beide badkamers en de master bedroom kregen ook een beurt. Kane’s kamer werd helemaal opgeruimd en ook die van Dean kreeg een make over, alles netjes gesorteerd en een plekje gegeven. Dean kreeg een nieuwe rugzak (de oude was te groot om zijn hesje er fatsoenlijk over te krijgenen geen hesje en politiecontrole wil zeggen +1 strafpunt !!!) En ze toerden ff naar Ikea om een stuk pvc te kopen om onder zijn bureaustoel te steken. En er werd gePokémond in Leuven en Kessel-Lo.

Zondag werden de laatste puntjes op de i gezet en poetste ik beneden zodat we de week weer proper kunnen starten. Manlief maakte heel de auto proper (en mestte hem goed uit) met het oog op ons vertrek van volgende week !

En vrijdagavond boekte ik ons hemelvaart verblijf. Ik begon bijna te wanhopen, in de Ardennen en aan zee bleek alles volzet maar ook in de Limburg vond ik niks meer. Ik begon al naar Duitse verblijven te kijken en ik keek zelfs over het water (Engeland !) maar dan werd de prijs te gortig. Toen dacht ik aan Maastricht … en jawel ik vond nog een luxevilla voor 8 (ons gezinnetje en dat van the girls) in een Landal park !!! Het verblijf wordt een “test” om te checken of we het aan zouden kunnen om in een grote vakantie samen op reis te gaan naar het buitenland. Het was moeilijk om een datum te vinden én een verblijf maar wie niet waagt …

En nu tellen we verder af !!!

Leave a Reply

