germs are all around

Bij al mijn klanten hebben de microben toegeslaan, bij de ene onder de vorm van koorts en hoofdpijn, bij anderen hoest, keelpijn … en nu maar hopen dat ik sterk genoeg ben om te kunnen weerstaan ! Dean had keelpijn (lang leve Strepsil) en een snotneus. Hij heeft zijn eerste week met zijn nieuwe fiets achter de rug, hij is nu zelfs sneller thuis ! Voorlopig staat zijn oude zadel op zijn nieuwe fiets omdat hij zo nog nét iets beter contact maakt met de grond 😉

En zo is er weer een werkweek achter de rug, het gaat snel. Nog amper 3 weekjes en we kunnen inpakken en wegwezen !!! Als we dan toch moeten ziek worden, kan het beter nu gebeuren denk ik dan !

Ik stond -zoals elke vrijdag- op de weegschaal, totaal gewichtsverlies : 3.5 kilo, ik had het niet durven dromen toen ik mijn knopke had omgezet in mijn hoofd !!! En mijn taille die 4 cm geslonken is ! Ik heb nu 3 “vastenweken” achter de rug en ik denk écht dat dit voor mij het ideale eetpatroon is voor de rest van mijn dagen !

Ik bestelde een verjaardagstaart voor Kane voor volgende week bij Niki’s Bakery da’s kwaliteit gegarandeerd, daar ga ik mss een stukje van proeven maar daar zal het dan bij blijven ! Dean is thuis vandaag, uitslapen en wat lummelen op de laptop zijn zijn bezigheden.

Morgen naar de bioscoop voor Kane’s verjaardagsfeestje !

 

 

Leave a Reply

