weekend

Vrijdag werd manlief 45 ! En ik vond een nieuwe “klant” die mijn gelezen Engelse pb’s wou overkopen, mijn vaste koper geeft er de brui aan wegens geen tijd meer. Maar ik ben blij dat ik ze kwijt kan aan R.  Mercikes !!! En ik stond op de weegschaal ‘s morgens : – 3 kilo en 3 cm aan mijn taille, joehoe !!!!!!!!!!!!!!!!!! Wij zullen door doen !

Zaterdag mochten we eindelijk Dean’s nieuwe (volwassen) fiets gaan halen ! Ik reed met mijn fiets tot aan de winkel, windop en bergop en toch vrij frisjes, blij toen ik ter plekke was !

2017-01-29-19-02-30

Toen we klaar stonden om naar huis te vertrekken, zonk de moed in Dean’s schoenen, de omgeving was niet ideaal om voor de allereerste keer met een nieuwe fiets te vertrekken en hij raakte er al niet vlotjes op (we hadden een bagagerek laten installeren om zijn rugzak op te plaatsen en hadden geen rekening gehouden dat hij zijn been daar moest over zwieren). Mijn fiets vloog in de koffer en ik reed met het nieuwe ros naar huis !  Dat rek vloog er dan ook meteen af thuis. In bonneke’s straat deed hij zijn eerste toertjes en thuis werd het zadel verwisseld met dat van zijn oude fiets zodat hij nog net ietsje beter aan de grond kan. Na de middag kwam Kane’s maat spelen en den broer kwam mee om te Minecraften met Dean. De uren vlogen weer voorbij !

Zondag werd er gePokémond, ik poetste, Netflixte (Black Mirror – bangelijke serie !) en las wat.

Volgend weekend wordt Kane 10 !

Leave a Reply

