mister goody two shoes

Woensdag morgen hing ik een briefje op onze voordeur met de boodschap dat de doos van Mango aan de deur mocht gezet worden. Die ging geleverd worden had de track and trace bevestigd. Toen ik ‘s middags de brievenbus leeg maakte, zag ik meteen het briefje van de postbode (het eerste in de rij hieronder). En op mijn briefje op de deur had hij geschreven dat hij dat niet mocht …

2017-01-26-16-17-29

Vandaag werd Esprit geleverd en jawel weeral een briefje mét commentaar op nl. dat hij 2x gebeld had en geklopt wat ik nogal idioot vind bij een huis met een lege oprit !!! Zelfs het kleine Deauty doosje wat perfekt in de brievenbus past, heeft hij terug meegenomen, echt man zo nen eikel. Ik ga morgen toch eens mijn gedacht zeggen op de Post, dat ze het weer meenemen tot daar toe maar het commentaar op de briefjes is er volledig over !

Dit moet een nieuweling zijn die onze vaste (keigoeie postbode) vervangt en die totaal niet buiten de lijntjes durft te kleuren …

Net nu heel veel bedrijven hun pakjes opsturen met de post ipv met een koerier, dedju zeg …

One thought on “mister goody two shoes

  1. Heeft hij wel gebeld?
    Want ik maakte het al mee, dat ik heel de dag thuis was. Geen muziek had op staan, niet gestofzuigd.. muisstil in huis dus… en toch zo’n briefje in de bus, dat hij 2x had aangebeld !

    Like

Leave a Reply

