over schapen, bloemen en kroketten

2017-01-22-14-03-52

We hadden zoveel oud brood dat een tripje naar de schapen écht nodig was !

De kerstamarylissen komen eindelijk piepen ! De steel groeit enorm traag maar daarna gaat het (te) snel !

Zaterdag ging ik uit eten met vriendinnen, moeten we zéker een maandelijkse gewoonte van maken !!! Ik nam garnaal en kaaskroket met steppegras.

2017-01-21-19-29-30

Op zondag werd ik in de bloemen gezet door een klant van het eerste uur, 7 jaar ga ik er al poetsen ondertussen en dit was een nieuwjaarskadoke.

2017-01-22-16-54-202017-01-23-18-59-10

Dit kaartje zat bij mijn lichtbox die ik besteld had bij Wander & co. Een website waar ik in de toekomst nog wel eens ga shoppen …

Leave a Reply

