I feel good !

18 dagen zonder snoepen (chocolade, koekjes, choco, speculoospasta e.d, koffiekoeken en noem maar op) Kan me niet herinneren dit ooit gedaan te hebben want tijdens het proteïne dieet at ik om 16u iets zoet, met weliswaar minder suiker maar toch suiker !

Ik mis het ook niet, ik kan de pot choco goed zien staan. Als ik de kinderen hun koeken zing opbrengst passeer, denk ik soms wel eens “mmm, lekker” maar dan denk ik al snel aan bepaalde kledingstukken waar ik niet meer in kan en dan gaat dat snel over 😉

Volgens onze weegschaal weeg ik al 2 kilo minder, da’s een onverwachte meevaller. Eergisteren had ik mijn eerste “vastendag” waarop ik maar 500 cal. mag eten, viel vrij goed mee. Denk echt dat dit op mijn lijf geschreven is : elke maandag en donderdag zijn vastendagen en de rest van de week mag ik alles eten maar dat ga ik niet doen, ik blijf snoeploos door het leven gaan voorlopig maar de boog moet niet altijd gespannen staan. Zo at ik afgelopen zaterdag frietjes van de frituur en die smaakten mega !

Vanmorgen startte mijn otoke niet, ik  had het al voelen aankomen, ik rijd veel te weinig met mijn auto en vooral te weinig kilometers om de batterij goed te houden. Dus ging ik werken met de fiets, koud was het wel en Dean die werd afgehaald met de auto en naar school gebracht ! De omgekeerde wereld.

Vandaag weer sporttijd !!! Ook dat loopt lekker (elke maandag, woensdag en vrijdag 45′ fietsen en in het weekend op de PP) En daarna genieten van een lekker schuimbadje én mijn boek !

 

Leave a Reply

