weekwas

Op maandag besloot ik dan toch naar de CM te gaan en braafjes te gaan wachten, gewapend met mijn ereader want er waren nog 10 wachtenden voor mij. Het ging snel, er waren 3 loketten open !  53 euro moet ik zelf betalen van het mri onderzoek, lang leve het ziekenfonds !

Manlief kwam na de middag thuis van het werk, zijn hernia is verre van weg. Zijn doktersattest werd verlengd zodat hij nu van thuis uit werkt. En ik vergezelde bonneke en bompa naar een openbare instelling om hen ff bij te staan bij een inschrijving.

Ik verslond het boek van Lien Braeckevelt over

écht iets voor mij, dit is op mijn lijf geschreven ! Volgende week start ik !

De nacht van maandag op dinsdag bleek Dean ziek te zijn : overgeven en zelfs meerdere malen met héél veel lawaai want wij zijn geen overgevers … Een gebroken nacht !

Ik ging dinsdag werken maar dat ging me niet goed af. Tegen 14u was ik kapot de laatste 2u was puur op karakter. Thuisgekomen plofte ik in de zetel en moest daarna naar de wc spurten … Ik at niets meer die dag en voelde me ellendig zodat ik in mijn bedje kroop voor 21u. Zelfs praten kostte teveel moeite. Dean had wat gegeten maar dat kwam er weer uit…

De nacht verliep deze keer probleemloos. Woensdag was mijn hoofd niet zuiver en ik was nog snel vermoeid en moest meerdere sanitaire stops inlassen. Gisteren bleek dus een “vastendag” te zijn geweest en ik ga pas volgende week starten 😉

Ik belde naar de huisdokter voor een attest voor mezelf, Dean bleef ook nog thuis maar voor hem kunnen we zelf een briefje schrijven. Ik kampeerde gans de dag in de zetel …en kroop zelfs in mijn bed om wat te rusten. ‘s Middags smaakte het getoast boterhammetje met kip. Ook mijn avondeten smaakte maar kwam er toch uit… Ik kroop dan maar weer vroeg in bed.

Donderdag morgen leek ik weer in orde, ik at wel geen ontbijt maar dronk veel water. Dat bleef erin 😉

Ook mijn middagsoepje bleef erin. Ik las wat en Netflixte (begonnen met Glitch want the OA heb ik al gezien)

Vrijdag bracht ik Dean met de auto naar school (afgaande op de weersberichten). Ik trok naar Torfs waar ik zonder problemen Kane’s schoenen kon afgeven die ik online had besteld en die niet lekker zaten, ze geven zelfs je geld cash weer ! Ik trok naar Zeb waar ik wat Mango sweaters aantrok en bij MM was ik op 2’ weer buiten want daar ligt al voor meer dan de helft nieuwe collectie (met shirts met korte mouwen !) Ik ging voor de eerste keer binnen bij traiteur/broodjeszaak lekker en kocht er broodjes, 3 soorten soep, een worstenbroodje en ballen in tomatensaus om eens te proeven.

Leave a Reply

