slechte timing

De nacht van vrijdag op zaterdag gaf Kane over en ook op zaterdag in de voormiddag. Net nu bonneke’s verjaardagsfeest gepland was (voor hare zeventigste). We genoten van onze zelf samengestelde “rijsttafel” !

kip curry, kip pikant, chop soy, nasi, noedels en nog veel meer allemaal al even lekker !
kip curry, kip pikant, chop soy, nasi, noedels en nog veel meer allemaal al even lekker !

2017-01-07-20-31-11

zoveel lekker op diene plateau
zoveel lekkers op diene plateau
moeilijk kiezen
moeilijk kiezen
het smaakte
het smaakte

Ik kon er makkelijk afblijven, mijn knopke is omgedraaid ! Volgens de weegschaal zou er 500 gram afzijn, da’s mooi ! En dat op relatief makkelijke én gezonde wijze ! Kane kreeg koorts en sliep voor een groot deel van het feest.

Zondag morgen was hij helemaal weer de ouwe, ik had het zo gehoopt ! De rugzakken werden boven gehaald, drinkbussen gevuld en mappen bijgevuld. We sloten de vakantie in schoonheid af door naar “Huisdiergeheimen” te kijken op Telenet. Er kwamen tranen omdat de vakantie voorbij was. Gelukkig blijf ik dan vrolijk en probeer ik ze op te peppen.

Leave a Reply

