sugar detox ?

Vannacht wakker geworden om 3u19 met een raar gevoel in beide armen en badend ik het zweet. Zo’n soort lamlendig gevoel, het is moeilijk uit te leggen maar te vergelijken met het gevoel dat je hebt wanneer je lijf in ketose is. De minste inspanning weegt door. Ik had ook weinig energie vandaag maar sportte toch 45′ aan één stuk !  Dag 6 zonder snoep/chocolade/veel koolydraten …

Beter dit dan hoofdpijn denk ik dan en die had ik al lang verwacht …

We gaan door, op naar week 2 ! Zondag morgen op de weegschaal, als er gene gram af is, dan is er iets fameus loos …

Niet veel gedaan vandaag buiten enkele boodschappen en Netflixen, ik keek naar aflevering 4,5 en 6 van The OA en las in het boek “We are all made of stars” van Rowan Coleman.

Hopelijk morgen meer energie want we vieren bonneke’s verjaardag !

Leave a Reply

