soldekes

Gisteren begonnen ook de solden op de sites van H&M, Mango, Hema en Zara. Kane heeft bijna geen lange broeken meer dus surfte ik wat rond bij Zara en Mango en bestelde bij elke site één examplaar en nog één en ander. Het leuke aan die sites is dat ze écht solderen wat er de dag voordien nog aan volle prijs stond !

Bij Hema kocht ik een schattig kledingstuk voor mijn jongste vriendinnetje en scoorde ik een kersttrui voor Kane (voor dit jaar hé !) én een lichtbak voor Kane, écht iets voor hem, we vonden deze tekst wel ok voor nu :

2017-01-04-15-57-50

Gisteren besteld en vanmorgen aan de deur, dank u Hema !

Manliefs rug is nog niet ineens wonderbaarlijk hersteld, dat wordt een langzaam proces vrees ik …

Vandaag karden we naar Baal waar de nieuwe praktijk gelegen is van onze tandartse. Door een heleboel misverstanden bleek mijn afspraak niet te zijn doorgegeven die ik in juli maakte. Gelukkig kon ze de jongens er snel tussen nemen. Ik kan er nog wel ff tegen. Hun tanden staan mooi. Dean heeft zéker geen beugel nodig, bij Kane wordt het afwachten tot zijn linker hoektand er volledig is doorgekomen, voorlopig ziet het er goed uit omdat hij plaats genoeg heeft, hij is een snelle wisselaar !

2 weken geleden mailde ik naar Dag Allemaal naar de rubriek “Voor elkaar” voor bonski hare verjaardag mét resultaat, het staat er in deze week, deel 1 van een kleine verjaardagsverrassing !

2017-01-04-20-13-57

Bij Blokker en Delhaize scoorde ik kerstspullen aan -50% jeuj !!! Ben al aan het “hamsteren” voor mijn volgende kerstmarkt …

 

 

Leave a Reply

