laatste week van 2016

Er werd gepokémond, heel veel zelfs, op dinsdag naar Leuven naar een heus “event” op de Keizerberg, op donderdag in A’pen en Gent en vrijdag in Torhout. Kane en ik gingen niet mee.

Woensdag avond kregen we vrienden over de vloer voor een gourmet party. Het werd gezellig !

2016-12-29-00-09-14

Ze zaten nog geen 10′ in de zetel of hét “briefje” kwam er al aan met de vraag of Kane mocht blijven slapen ? Het bleef niet bij één nacht, het werden er twee ! Hij amuseerde zich met zijn vriendinnetje, Dean en manlief met Pokémonnen en ik kon ongestuurd Digicorder kijken (Professor T eindelijk S2 gezien) en lezen.

Mijn “goede voornemenslijstje” is in de maak en ik startte met een klein projectje waar ik zomaar ineens opkwam vooraleer ik in slaap viel donderdagavond.

De laatste dag van het jaar was het koud en werden de mutsen en handschoenen boven gehaald om koeken te gaan zingen. Het was weer de moeite : chips, candybars, koeken, candybars, lekstokken, chocolade, alles werd mooi gesorteerd !

2016-12-31-12-41-29

2016-12-31-12-52-41

2016-12-31-12-53-28

31.12 wil zeggen Tijdloze 100 op StuBru, da’s zalig meekwelen met bvb. “Purple Rain” van Prince of headbangen op “Killin’ in the name of” van Rage Against The Machine. Ideaal om het jaar mee af te sluiten !!!

Ik verhuisde een rek van Dean’s kamer naar de badkamer en leegde het handdoekenrek in de dressing. Nu de 2 kinderkamers nog “herinrichten” maar eerst genieten van lekkere hapjes en vuurwerk …

Leave a Reply

