ditjes en datjes

Vandaag de eerste échte vakantie dag want dinsdag is normaal werkendag, nog steeds opgestaan met hoofdpijn. Bij de apotheek kunnen ze niks straffer geven dan Excedryn want de zwaardere kanonnen zijn op voorschrift. Ik weet niet of ik nog eens langs ga bij de neuroloog. Afwachten hoe het verder loopt, wat ik wel ga doen is noteren wanneer ik telkens een aanval krijg én wat ik eet. Misschien dat er zo iets uit de bus komt over een mogelijke “trigger”.

Ik stuurde maandag een mailtje naar de Action hoofdzetel om te melden dat er een groot pand leeg staat in Haacht en ik kreeg vandaag al antwoord ! Geen nee en geen ja, afwachten dus. ‘t Zou mooi zijn zo vlakbij !

Ik ben nooit zo laat geweest om voor iedereen kadootjes te kopen, vandaag ging ik nog op zoek voor de bomma en mijn metekind mét resultaat en de post zou deze week nog enkele kadootjes moeten bezorgen … dat wordt spannend.  Volgend jaar vroeger beginnen of gewoon heel het jaar door er aan denken …

Voorlopig geen plannen in de kerstvakantie buiten een etentje met vrienden. Lekker relax, alles kan en vooral niks moet ! Heel den boven moet wel een grondige poetsbeurt krijgen zodat beide kinderkamers kunnen worden heringericht.

En nu ga ik verder kijken naar aflevering 1 van seizoen 7 van The Walking Dead, ik vind het iets té gortig worden maar kijk toch verder uit nieuwsgierigheid !

Leave a Reply

