aftellen

naar de kerstmarkten waar ik aan meewerk én aan mijn vakantie !!! Drie weken vakantie meer bepaald, zoals elk jaar neem ik de kerstvakantie, dit jaar besloot ik een weekje erbij te plakken om extra te genieten van de kerstsfeer thuis én om Dean op te vangen. Hij heeft de laatste week zijn laatste examen en is daarna veel thuis.

Komende zondag eindelijk kerstmarkt in het rusthuis van de bomma. Al meer dan een maand ben ik bezig met spullen te maken om te verkopen, een kleine selectie :

al verkocht
al verkocht

2016-12-01-19-07-19 2016-12-01-19-07-33

verkopen per 3 of apart ?
verkopen per 3 of apart ?
en deze is ook al de deur uit
en deze is ook al de deur uit

2016-12-07-14-51-41

Maken is één ding, er een prijs op plakken is een stuk moeilijker. Bijkomende hindernis : ik vind alles leuk en zou het allemaal zelf willen houden 😉 maar da’s de bedoeling niet natuurlijk ! Dus als er zijn die mijn prijzen te hoog vinden, neem ik het graag weer mee naar huis !!! (maar te duur zal ik zeker niet zijn !)

Vandaag nog een keertje naar de osteo gegaan, ze vond weer enkele plekken/organen die niet helemaal juist staken !

Food gaan kopen bij AH en al een deel van mijn kadobon van den Action opgedaan, da’s tof,  shoppen en niet moeten betalen ! Merci P & C ! Om kwart na 4 naar de dokter met Kane, hij hoest sinds eergisteren, niet veel of overdreven maar hij ziet er wel van af. Ketotifen en Ventolin moeten hem er van af helpen in 4 dagen tijd.

De factuur van mijn bezoekje aan spoed stak vandaag in de bus en die viel héél goed mee, amper 25 euro zelf te betalen, de overige 300 mag de ziekenkas betalen. We mogen ons pollekes kussen in België met zo’n schitterend medisch vangnet !

2 thoughts on “aftellen

Leave a Reply

