the head is ok !

Vrijdagavond belde ik naar de neurologe om een afspraak die ik al had moeten maken van zodra ik wist wanneer mijn mri afspraak was … Gelukkig kon ik vandaag al terecht, om 15u.

Alles normaal onder mijn hersenpan !!! We bekeken samen enkele foto’s. Ik vertelde haar dat ik 3 weken achter mekaar prijs had gehad en ondertussen al 3 weken geen hoofdpijn meer heb gehad én dat ik naar de osteo ga. Dat laatste vond ze super. “Heb je dat op eigen houtje beslist” vroeg ze me. Tuurlijk dadde ! Ze raadt haar migraine patiënten blijkbaar aan om mijn osteo een bezoekje te brengen omdat velen daar bij gebaat zijn.

Nu weet ik nog steeds niet wat de migraine veroorzaakt maar ik ga er voorlopig van uit dat het stressgerelateerd is. Eind deze week heb ik nog een osteo afspraak !

Toch weer een geruststelling alhoewel ik nooit echt vreesde dat er iets serieus loos zou zijn geweest.

4 thoughts on “the head is ok !

  1. Bij mn zoon is het ook stressgerelateerd. Hij voelt het wel aankomen. Zijn limonade smaakt vreemd en zijn eten heeft gewoon geen smaak zegt hij. Dan is het tijd om een maagbeschermer en zijn medicatie te nemen. Doet hij dat niet, ligt hij gegarandeerd minstens 12 u plat, doodziek en dan helpt medicatie helaas niet veel. Maar dat gebeurt tegenwoordig nog maar zelden! Ben blij voor je dat ‘ze’ niks gevonden hebben want dat brengt ook veel spanning met zich mee he.

    Like

  2. Ga je bij C.V.H. in H.?? Geweldige arts hè?! Ik heb MS en kom dus wel vaker bij haar. Steeds heeft ze volop tijd, ze geeft massa’s uitleg, is altijd bereikbaar/beschikbaar, is informeel, hartelijk en joviaal. Ik ben zooo tevreden met haar!
    Mijn man heeft migraine sinds zijn jeugd, alles geprobeerd, medicatie, tai-chi, accupunctuur, osteopathie… Twee jaar geleden heeft hij dan besloten om volledig met chocola en rode wijn te stoppen (beiden zijn zowat de bekendste triggers van een aanval). Het resultaat is spectaculair, van wekelijks een aanval naar één aanval per jaar. HIj is echt wel totààl gestopt met zowel chocola als wijn, Hij at vroeger elke dag zijn stukje chocola, nu laat hij dat allemaal gewoon staan, nooit een dessert of een koekje met chocola. Ik heb vaak echt compassie met hem. 😉 maar het resultaat is ernaar…

    Like

Leave a Reply

